Wednesday, November 20, 2013

Uzun bir aradan sonra yine...


Bu aralar oldukça fazla koşuşturuyorum. İşyerinde bir sürü sevimsiz şey yaşadık. Birimi küçülttüler, çalışkan ama başka birimlere ya da başka binalara gönderilen arkadaşlar falan filan. İşte sevimsiz şeyler... Bazan insanın canı hani hiçbirşey istemez ya da çok şey yapmak istersin ama bazan buna gücün yetmez... İşte bu aralar da benim durumda böyle galiba. Her seferinde buraya birşeyler eklerken artık daha düzenli ve daha fazla zaman ayıracağım diye başlıyorum yine başaramıyorum. Umarım bu sefer başarabilirim. Her ne kadar okul dönemim başlamış olsada... Bu bayramda bizde modaya uyduk ya da modaya demeyeyimde eşimin izni denk geldi diyeyim (eşim basında olduğu için çok uzun tatillerimiz olmuyor maalesef) bizde kaçtık şehir dışına üç günlüğüne. Arkadaşımın arkadaşının kapadokya da oteli vardı sağolsun hemen aradı. Üç günde çok eğlendik, bol bol gezdik çok yorulduk ama inanılmaz da bir enerji dolduk. Bu dolulukla hemen açtım bir heves bloğumu.

uzun bir aradan sonra yine 1


uzun bir aradan sonra yine 2


uzun bir aradan sonra yine 3


uzun bir aradan sonra yine 4


uzun bir aradan sonra yine 5


uzun bir aradan sonra yine 6


uzun bir aradan sonra yine 7


uzun bir aradan sonra yine 8
Hepinize bol kahkahalı sımsıcak bir hafta diliyorum

No comments:

Post a Comment