Tuesday, November 26, 2013

uzun lif anlatımlı

Merhabalar degerli web sitesi okurlarimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün uzun lif anlatımlı yazisini yayinlamaya karar verdik.

merhabalar,

ne kadar zormuş haftasonları erkenden kalkmak,hazırlanmak,dershaneye gitmek.Bunu anladım bu hafta.Evet ilk defa dün başladım dershaneye.8'de ders başlıyor 11:10'da da bitiyor.Hafta içide sadece salı günü 4 buçuktan 7 ye kadar var.Normalde hiç alışık değilim haftasonları sabahın köründe kalkmaya ama biliyorsunuz işte mecburiyetten.

Böyle sıkıcı sıkıcı konuşuyorum ama dershanemiz çok güzel.Sınıflarda klima ve akıllı tahta var.Akıllı tahtayla dersler daha eğlenceli oluyor hemde daha kolay.On saat yaz,sil derdi yok,tahta kalemi,tebeşir arama derdi yok.Çok güzel.Yavaş yavaş arkadaşlarımada alışmaya başladım.Dersler müthiş geçiyor.Keşke okullardada dersler böyle geçse.Sessiz,dersin düzenini bozan yok,sıkıcılıktan uzak,lüzumsuz kişiler yok.Süper yani sevdim ben bu dershaneyi.Neyse öyle işte.Projeye geçelim uzatmadan.

Dünkü postumda artan iplerden bir lif daha çıkardığımı yazmıştım.İşte o lif.


uzun lif anlatimli 1






Öncelikle istediğimiz sayıda fıstık yapıyoruz,direği içinde fazladan bir tane yapıyoruz.(ben 15 fıstık +direk yaptım)



uzun lif anlatimli 2






daha sonra siyak okların gösterdiği yerlere sırayla batarak tek seferde kesiyoruz.kırmızı okla gösterdiğim yere ise batmıyoruz






uzun lif anlatimli 3






bu şekilde sıra sonuna kadar gidiyoruz.



uzun lif anlatimli 4






2 sıra soununda elimizde böyle bir şekil oluşacak.Bunu istediğimiz uzunlukta istedğimiz renklerde yapıp,istediğimiz zaman kesiyoruz.



uzun lif anlatimli 5






bitmiş hali bu.Şimdide kenarlarını yapacağız.



uzun lif anlatimli 6






ben tutacak yeri istediğim için önce kısa 2 kenara tutacak yaptım.



uzun lif anlatimli 7






Daha sonra tutacakların üst kısmını yıldız,uzun kenarlarıda lifi ördüğümüz modelden yaparak bitiriyoruz.


Not: Benim kırmızı ipim ince olduğu için orta kısmı biraz büzük durmuş.Normalde böyle olacağını sanmıyorum.






YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.İYİ PAZARLAR... :)




Onerdigimiz diger konular ve siteler : lif örnekleri yeni yapılışı

No comments:

Post a Comment