Saturday, March 29, 2014

ISPANAKLI KREP



ispanakli krep 1


 


Haftanın ikinci gününden hepinize sevgiler :)) Bugün sizlere kahvaltılarınız için harika bir krep tarifi vereceğim. Ben sunumu kendime göre biraz değiştirdim. Siz nasıl arzu ederseniz o şekilde yapabilirsiniz. Bu krebi ister kahvaltılarınızda isterseniz de gün sofralarınızda misafirlerinize hazırlayabilirsiniz. Hazırlaması kolay, sunumu şık :)) Ayrıca çok da lezzetli. Bence tarifi not defterinize hemen kaydedin, elinizin altında bulunsun derim ben...


 








ispanakli krep 2


 


ISPANAKLI KREP


Malzemeler:


2 su bardağı süt,


1/2 su bardağı zeytinyağı,


2 yumurta,


1 çay kaşığı tuz,


çok az karabiber,


isteğe göre kırmızı pul biber,


1 su bardağı çok ince doğranmış ıspanak,


2 su bardağı un


 


Arası için: krem peynir


 


Yapılışı:


Bir kabın içine süt, yumurta, zeytinyağı, un, tuz ve baharatları ekleyip mikserle çırpalım. Kıvam aldıktan sonra çok ince kıydığımız ıspanağı karışıma ekleyip kaşık ile karıştıralım. Yağ eklediğimiz krep tavamıza karışımdan bir kepçe alıp yayalım. Arkalı önlü pişirelim.


Siz istediğiniz şekilde sunum yapabilirsiniz. Ben krebi ince şeritler halinde kesip arasına krem peynir sürüp rulo yaptım. Üzerine domates dilimleri ve yeşil biber ile süsledim.


Afiyet Olsun...



No comments:

Post a Comment